pouman

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Paulina - 13 juli 2013 09:48

Hejj!  Igår var jag på stranden....  I förrgår var jag på stranden.... I förrförrgår var jag på stranden.... Idag ska jag till stranden....  Blir detta långtråkgigt? Inte? Okej, Imorgon ska jag inte till stranden utan till ett  katthem!!! Är så kul att få träffa små kisar! Har 2 katter själv men dem är vuxna.. Och Idag,Kanske imorgon eller nån annan dag ska jag komma och kolla på mammas kompis kattungar!!  De är sååå söta!!  Klockan är inte så mycket nu men... Jag är uppe ändå! Jaja, Nu ska jag ta en bild, Och sen ska jag ändra mitt lösenord!  Hejjdå! // PouMan  

Blev den snygg?  Tycker jag! Hejjdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!! Här skriver jag om allt och lite till! Läs gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du just MIN blogg?
 Kollade runt och så såg jag bloggen
 En kompis visade
 Vet ejj?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panda In Chery Martini

PouMan

Cute Onion Club - Onion Head

PouMan

Bunny Rabbit In Chery Martini

PouMan

Cute Kawaii Hissy Fit Kaoani

PouMan

Datorn: Hejsan!

Du: Hej datorn!

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: Köp en då.

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Gillar du pepparkaka?

Datorn: Nej.
Datorn: Hej.

Du: Heej!

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Gärna!

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Hur gammal är du?

Datorn: Jag är 1048576 år.

Du: Men då måste du vara död!

Datorn: Jaha.

Du: Vadå jaha? Detta är allvarligt!

Datorn: Jaha.

Du: Men hur dum kan en data vara?

Datorn: Jag vet inte.

Pou


Ovido - Quiz & Flashcards