pouman

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Paulina - 28 juli 2013 12:43

Heej!  jag hann inte göra klart den där vitsen...  Men jag kommer redigera den och fortsätta!  Så sluta inte läsa!

Detta var nog det enda jag ville säga, för jag är hos mormor och moorfar nuu;)


Hejjdåå! // PouMan

Av Paulina - 28 juli 2013 10:15

    Idag när jag loggade in på bloggen märkte jag att jag  hade fått min första kommentar! Det var visst nån som hade en blogg som hette :  Elinwilander.wordpress.com Och hon hade frågat om jag ville göra ett bloglovinbyte....  Men problemet är att jag inte vet hur man gööör!;(  Skriv i kommentaren om du som läser detta vet...  Och du kan gjärna passa på att skriva hur man ändrar profilbild också!    Tja, Det var nog det enda jag hade att säga idag...

Nu ska jag passa på att lägga ut en bild på min lilla söta igelkott  Iggi Kott!  Här kommer han!      

 

Visst e han sööt!  Jag fick honom i Gotland, För iglkotten är Gotlands landskaps djur  

Nu ska jag läsa upp några roliga historier som jag gillar från denna bok... ( det var svårt att ta kort på den)  

Okej, nu vet ni hur den ser ut, och då kan jag börja....   Vits Nr 1: En maskerad rånare med k-pist kommer in på ett bankkontor och ropar:   - Lägg er ner på golvet det här är ett rån! Alla gör som han säger utom en äldre man.

- Lägg dej ner på golvet! Mannen svarar lungt: Nej, det kommer jag inte göra för jag är specialagent. Rånaren riktar vapnet mot honom och säger: - Lägg dej ner annars skjuter jag! Mannen svarar lungt: Nej det tänker jag inte göra för jag är specialagent. Rånaren kommer fram till mannen och sätter mynningen mot hakan på honom och skriker: - Lägg dej ner på golvet,annars skjuter jag skallen av dej! Mannen svarar lika lungt som förut: - Det kommer du inte göra för jag är specialagent. Rånaren blir väldigt konfunderad och tar det säkra före det osäkra och flyr från banken utan några pengar. Precis  när han har passerat ytterdörren hörs en röst från golvet: - Bertil, när ska du lära dig? Du är inte specialagent, du är senildement.   Huh det var jobbigt att skriva...  Fattade ni/du? Aja om du orkar läsa tar jag en jättelång:)   Nä jag orkar inte skriva mer den andra är såå lång...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!! Här skriver jag om allt och lite till! Läs gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du just MIN blogg?
 Kollade runt och så såg jag bloggen
 En kompis visade
 Vet ejj?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panda In Chery Martini

PouMan

Cute Onion Club - Onion Head

PouMan

Bunny Rabbit In Chery Martini

PouMan

Cute Kawaii Hissy Fit Kaoani

PouMan

Datorn: Hejsan!

Du: Hej datorn!

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: Köp en då.

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Gillar du pepparkaka?

Datorn: Nej.
Datorn: Hej.

Du: Heej!

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Gärna!

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Hur gammal är du?

Datorn: Jag är 1048576 år.

Du: Men då måste du vara död!

Datorn: Jaha.

Du: Vadå jaha? Detta är allvarligt!

Datorn: Jaha.

Du: Men hur dum kan en data vara?

Datorn: Jag vet inte.

Pou


Ovido - Quiz & Flashcards