pouman

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Paulina - 15 juli 2013 09:30

Heeeeeej! Just nu bloggar jag från mobilen!!! Eller egentligen bloggar jag från ipaden:) Sen kanske jag ska va med min kompis! Det är väldigt Jobbigt att blogga från ipden för det tar så lång tid! Därför blir detta ett ganska kort inlägg! Hejdå!!!!!//PouMan

Av Paulina - 15 juli 2013 09:03

Hellue!! Srry för att jag inte lagt upp några bilder på ett tag,Men jag orkar inte! Nu ska jag testa att skriva med understruken text! Blev liite konstigt.... Sen ska jag testa att blogga på mobilen!  Tror jag ska göra det nu tillochmed!! Hejjdå! Ses på mobilen!

 

// PouMan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!! Här skriver jag om allt och lite till! Läs gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du just MIN blogg?
 Kollade runt och så såg jag bloggen
 En kompis visade
 Vet ejj?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panda In Chery Martini

PouMan

Cute Onion Club - Onion Head

PouMan

Bunny Rabbit In Chery Martini

PouMan

Cute Kawaii Hissy Fit Kaoani

PouMan

Datorn: Hejsan!

Du: Hej datorn!

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: Köp en då.

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Gillar du pepparkaka?

Datorn: Nej.
Datorn: Hej.

Du: Heej!

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Gärna!

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Hur gammal är du?

Datorn: Jag är 1048576 år.

Du: Men då måste du vara död!

Datorn: Jaha.

Du: Vadå jaha? Detta är allvarligt!

Datorn: Jaha.

Du: Men hur dum kan en data vara?

Datorn: Jag vet inte.

Pou


Ovido - Quiz & Flashcards