pouman

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Paulina - 16 juli 2013 19:44

Heii!  Igår var jag med min mormor och morfar på Allsång på Vallarna!!  Det var jättkul! (även om det bara var gamlingar där xD Och sen idag har jag inte hunnit blogga pga. Att jag inte har orkat!xD  

På Måndag ska jag och min familj till Gotlan i 3 eller 4 dagar!! Och efter det är det bara en vecka tills jag fyller år!! Nu ska jag lägga upp bilder från typ spel och sånt! Hejjdå!  // PouMan


 

Blev bara ett!xD  Ser ni skillnaden på de två tjejerna??



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!! Här skriver jag om allt och lite till! Läs gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du just MIN blogg?
 Kollade runt och så såg jag bloggen
 En kompis visade
 Vet ejj?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panda In Chery Martini

PouMan

Cute Onion Club - Onion Head

PouMan

Bunny Rabbit In Chery Martini

PouMan

Cute Kawaii Hissy Fit Kaoani

PouMan

Datorn: Hejsan!

Du: Hej datorn!

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: Köp en då.

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Gillar du pepparkaka?

Datorn: Nej.
Datorn: Hej.

Du: Heej!

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Gärna!

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Hur gammal är du?

Datorn: Jag är 1048576 år.

Du: Men då måste du vara död!

Datorn: Jaha.

Du: Vadå jaha? Detta är allvarligt!

Datorn: Jaha.

Du: Men hur dum kan en data vara?

Datorn: Jag vet inte.

Pou


Ovido - Quiz & Flashcards