pouman

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Paulina - 14 juli 2013 20:07

Nu äntligen! Har jag  ändrat Header! Jag tycker den blev jättesnygg!  Jag gjorde den på nåt som heter Picmonkey // Pouman

Av Paulina - 14 juli 2013 15:48

Hejj!  Är glad just nu!  Har ändrat header! Det tog jättelång tid!  Jag var inne på en grej först, Men sen så bara stannade musen och jag kunde inte göra ngt!  Så jag höll inne en knapp så att datan skulle stängas av, och det funkade!!  Sen hände detta typ 5 ggr till!  Och jag hade gjort jättefina headers!!

Men sen började jag använda picmonkey Och då var det mycket lättare, Så då gjorde jag denna Headern!    

 

Hejjdå! // PouMan:)

..!

Av Paulina - 14 juli 2013 10:09

Hejj igen... Har astråkigt!  Jag MÅSTE få veta hur man har gästlösenord!!  Hejjdå Måste städa!!


//PouMan

Av Paulina - 14 juli 2013 09:52

Asså!  Jag fattar inte hur man gör gästlösenord!!!!!   Kan nån hjälpa mig?  Jag fattar inte!!!   Men iaf ska jag till katthemet idag!


// PouMan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!! Här skriver jag om allt och lite till! Läs gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du just MIN blogg?
 Kollade runt och så såg jag bloggen
 En kompis visade
 Vet ejj?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panda In Chery Martini

PouMan

Cute Onion Club - Onion Head

PouMan

Bunny Rabbit In Chery Martini

PouMan

Cute Kawaii Hissy Fit Kaoani

PouMan

Datorn: Hejsan!

Du: Hej datorn!

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: Köp en då.

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Gillar du pepparkaka?

Datorn: Nej.
Datorn: Hej.

Du: Heej!

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Gärna!

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Hur gammal är du?

Datorn: Jag är 1048576 år.

Du: Men då måste du vara död!

Datorn: Jaha.

Du: Vadå jaha? Detta är allvarligt!

Datorn: Jaha.

Du: Men hur dum kan en data vara?

Datorn: Jag vet inte.

Pou


Ovido - Quiz & Flashcards