pouman

Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

Kul med hashtaggar!

Av Paulina - 29 juli 2013 19:08

Det är faktiskt kul med hashtaggar!   #Heeeeeej   #kul #med #hashtaggar   Men jag fattar det ändå inte såå bra.... #fattar dåligt #kolla på min blogg!  #allsång  #öhh #hejdåå


// PouMan

 
 
Linzha

Linzha

29 juli 2013 19:25

1.Inställningar
2.Längst upp skriver du vad det ska stå i din profil.
3.ovanför det så trycker du på fliken. Där står det text och bild

http://www.linzha.bloggplatsen.se

Paulina

30 juli 2013 10:11

Taack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 26 april 2014 08:32

Hej! Nu var det så sjuuuukt länge sedan jag bloggade...Kommer knappt ihåg hur man gör xD Men aa, jag har inte så mycket att säga.. Jag bloggar från min sufrplatta eftersom min dator är helt knäpp.. Jaja, Hejdå! ...

Av Paulina - 24 november 2013 12:56

Min bästis kanske kommer till mig idag!

Av Paulina - 24 november 2013 11:13


Åhh! Nu är det snart jul! Jag kan inte vänta! Det är därför jag proppar bloggen med inlägg!   Hejdå   //   ...

Av Paulina - 24 november 2013 10:41

Här kommer lite synvillor!     Fattar ni nu?   Nästa synvilla kommer nu!     Gör såhär: Stirra på någon av prickarna på gubbens näsa i 30-35 sekunder. Hitta en vit vägg och blinka hårt några gånger. Sen ser du själv vad som händer! Nääs...

Av Paulina - 24 november 2013 10:05

Hej! Nu har MirandaAriana gjort en till Typ random frågor så jag ska  göra en nu. Vad tittar du på just nu? Datorskärmen och en röd och  fluffig kudde. Vad sitter du på just nu? Ingenting, jag ligger i sängen. Vad luktar du på just nu? Ehh Min ...

Presentation


Heej!! Här skriver jag om allt och lite till! Läs gärna!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade du just MIN blogg?
 Kollade runt och så såg jag bloggen
 En kompis visade
 Vet ejj?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Panda In Chery Martini

PouMan

Cute Onion Club - Onion Head

PouMan

Bunny Rabbit In Chery Martini

PouMan

Cute Kawaii Hissy Fit Kaoani

PouMan

Datorn: Hejsan!

Du: Hej datorn!

Datorn: Jag vill ha en pepparkaka.

Du: Köp en då.

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Gillar du pepparkaka?

Datorn: Nej.
Datorn: Hej.

Du: Heej!

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Gärna!

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Hur gammal är du?

Datorn: Jag är 1048576 år.

Du: Men då måste du vara död!

Datorn: Jaha.

Du: Vadå jaha? Detta är allvarligt!

Datorn: Jaha.

Du: Men hur dum kan en data vara?

Datorn: Jag vet inte.

Pou


Ovido - Quiz & Flashcards